Dinding-ke-Dinding

By Melissa - Thursday, July 15, 2010

So, I will be setting off for a mission trip to the Orang Asli village tomorrow morning. I'm excited, without knowing what awaits me.

Anyhow, a dear friend of mine deserves a mention at Chatty Lass, for laughing and appreciating my jokes - even when it is unintended (which happens most of the time).

Thank you, Deriss for *this* post. :)

P/S: For readers of Chatty Lass who are not friends of mine on Facebook (yes, I've finally decided to create an account) or do not have a Facebook account, I am publishing a snippet of our conversation here - just for you.



*


Melissa to Deriss

"P/S: I'm going for an Orang Asli Mission Trip Fri morning, in Camerons. I've to speak in BM, so for the sake of that, let's re-do our wall-to-wall in BM.

APA?! Saya teringin sugguh untuk EL-SMACKO uni awak. Saya rindukan kamu juga. Saya pasti bahawa mesej ini terpapar di dinding saya kerana awak rindukan saya. :D

5 minggu? Argh. Tapi, saya boleh menunggu. Pada masa itu, saya akan mempunyai banyak masa lapang. Saya ingin menujukan banyak sayang, MAKANAN dan (yang terutamanya, pelukan ISTIMEWA saya dari Penang.

Dating dengan awak malam Khamis untuk perbualan IM. :)"


Melissa to Deriss

"Alah, awak tahu, saya tahu, sudah memadai kan? Tak perlu untuk saya memaparkan nama dia di sini. :D

Aduhai! Teramat manis. Saya yang mendengarnya, pun rasa terharu. Smiley, lupakan dia. Dia, memori kelmarin. Hari ini hari yang baru, Tuhan Yesus mempunyai yang lebih baik dan lebih istimewa daripada Smiley. Itu, saya amat pasti. :)

Hahaha..., yang itu, awak boleh memujuk pemandu kereta (Vive Supramaniam). Jikalau awak berjaya, besar kemungkinan awak akan mendapat habuan daripada Penang/Cameron - seperti cendawan goreng atau milkshake buah strawberi."


Deriss to Melissa

"HAHAHAHHAHA. Saya baca sambil gelak sampai terguling di lantai. Saya memang sangat sangat gembira hari ini sebab you buat saya ketawa walaupun seorang-orang.

Walao ada lagi milkshake strawberi untuk diminum - itu kegemaran saya. Tolong hantar secawan mai. Saya akan sungguh extrim-ly menghargai you. You pun boleh beli banyak strawberi untuk saya. Saya super sangat suka makan strawberi. Thankius. ;)))"


*


PP/S: So, after much thought and consideration, I think that my BM isn't as rusty as I thought it would be. :D

  • Share:

You Might Also Like

2 comments